- FondosCONCELLO DE MUXÍA
- Sección4 - FACENDA
- 1ª División de Sección3 - TESOURARÍA
- 2ª División de Sección2 - RECADACIÓN
- Series3 - Expediente de impostos e arbitrios
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- Unidade documental composta00215-001 - Padrón imposto de cédulas persoais. Ano de 1942
- Unidade documental composta01026-001 - Trabajos preliminares para la numeración de casas y edificios. Año 1859
- Unidade documental composta01026-002 - Censos de racionamento. 1940
- Unidade documental composta01026-003 - Expediente incoado sobre preparación de operaciones para la confección del Registro fiscal de edificios, viviendas y solares. Año 1921
- Unidade documental composta01026-004 - Expedientes de taxas e prezos públicos. 1939-1940
- Unidade documental composta01026-005 - Rexistros estatísticas de reses e artigos de subsistencia. Orde 4 de febreiro de 1937
- Unidade documental composta01026-006 - Expediente de reapertura de la tablajería de D. José Lema Soneira, sita en esta villa en virtud de autorización de la Comisaría de Recursos de la Zona Octava
- Unidade documental composta01027-001 - Expediente de declaración de colleita e de existencias . Cupos forzosos de entrega de trigo, centeo e patacas.
- Unidade documental composta01027-002 - Carpeta Mapa Nacional de Abastecemento.
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